PIELĘGNIARKA
Dom Pomocy Społecznej im. „Matysiaków” w Warszawie poszukuje pielęgniarki.
Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas
nieokreślony. Wymiar czasu pracy – pełny etat, praca zmianowa według harmonogramu
(również w soboty, niedziele, święta i noce) w systemie równoważnym w godzinach 8-20 lub 20-8.
Wymagania:
– dyplom w zawodzie pielęgniarki i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki,
– badania do celów sanitarno-epidemiologicznych,
– umiejętność pracy ze starszymi ludźmi, umiejętność pracy w zespole.
Obowiązki:
– świadczenie usług pielęgniarskich i opiekuńczych dla mieszkańców Domu,
– zapewnienie bezpieczeństwa chorym wymagającym szczególnego nadzoru,
– podawanie leków,
– zmiana opatrunków,
– udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej,
– wykonywanie zaleceń lekarskich,
– czynny udział w pracach Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,
– uczestniczenie w opracowywaniu indywidualnych planów wsparcia mieszkańców Domu,
– prowadzenie wewnętrznej dokumentacji dotyczącej usług pielęgniarskich,
– bieżąca obsługa systemu E-Opieka.
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy od 5% do 20% + dodatek motywacyjny + tzw.
„13tka” + świadczenia socjalne + nagrody jubileuszowe + stanowisko objęte
dofinansowaniem wynagrodzenia z programu rządowego w postaci dodatku motywacyjnego
1000,00 zł brutto dla pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej na lata
2024-2027.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres k.woronowicz@um.warszawa.pl lub jchrostowska@um.warszawa.pl oraz składanie CV
osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej im. „Matysiaków” w Warszawie przy
ul. Arabskiej 3.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 617 45 78 wew. 62 od
poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00.
Jednostka zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami