- Wykaz dokumentów, jakie należy złożyć w komplecie, aby ubiegać się o refundację kosztów uczestnictwa w konferencjach, szkoleniach, sympozjach, zjazdach, kongresach:
- „Wniosek o refundację kosztów udziału w konferencji” (do pobrania)
- W przypadku zamiaru dojazdu na konferencję prywatnym samochodem – następujący druk : (do pobrania)
- Dokument (np. wydruk ze strony organizatora szkolenia) zawierający wszystkie, następujące informacje o danej konferencji : nazwa, temat, miejsce, termin, koszt, nazwa i adres organizatora, program.
* Dokumenty powyższe należy złożyć do biura Izby osobiście lub za pośrednictwem innej osoby (nie jest wymagane upoważnienie). Można je również wysłać pocztą na adres Izby lub wysłać na adres woipip@woipip.pl
– Do powyższych dokumentów prosimy nie dołączać faktur, paragonów, rachunków i innych dowodów opłat, własnych numerów kont i druków do przelewu refundacji na konto ! Złożyć je należy w komplecie, do Działu Księgowości – dopiero w momencie rozliczania kosztów, po zakończonej konferencji oraz po zatwierdzeniu przyznanej refundacji przez Okręgową Radę.
– Uczestnik konferencji, we własnym zakresie dokonuje wszelkich, związanych z nią opłat u jej organizatora. Faktura imienna powinna zawierać dane uczestnika konferencji – jako dane płatnika.
– Powyższy „Wniosek o refundację kosztów udziału w konferencji” należy złożyć do biura Izby nie wcześniej niż w ciągu 90 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem konferencji i nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia konferencji.
– Przed wyjazdem na daną konferencję, wnioskodawca, sam powinien pobrać następujący druk: „ Skierowanie na konferencję” ( do pobrania). Organizator konferencji, powinien potwierdzić na powyższym druku, udział wnioskodawcy w danym szkoleniu.
- W celu rozliczenia kosztów udziału w konferencji ( po jej zakończeniu oraz po zatwierdzeniu przyznanej refundacji przez Okręgową Radę)
należy zgłosić się do biura Izby, do Działu Księgowości (pokój nr 3) – z kompletem następujących dokumentów:
- Wypełniony i podpisany druk „Skierowania na konferencję” (ew. zaświadczenie lub certyfikat o ukończonej konferencji, w przypadku braku potwierdzenia udziału wnioskodawcy przez organizatora, na druku skierowania)
- Dowody księgowe:
– imienne faktury – oryginały, wystawione na uczestnika konferencji przez organizatora, za uczestnictwo i zakwaterowanie
– imienne faktury – oryginały lub paragony z numerem PESEL lub NIP, za wyżywienie
– dowody opłat za przejazd (bilety PKP, PKS)
- do przejazdu samochodem prywatnym, wypełniony druk ewidencji przebiegu pojazdu – (druk do pobrania)
- oraz xero dowodu rejestracyjnego Rozporządzenie Ministra infrastruktury
* Dokumenty powyższe złożyć należy osobiście lub za pośrednictwem innej osoby ze stosownym upoważnieniem (do pobrania). * Można je również wysłać pocztą na adres Izby lub wysłać na adres ksiegowosc@woipip.pl – dodatkowo, załączyć wówczas należy następujący druk do przelewu środków na konto: (do pobrania)
Rozliczenie kosztów następuje po zakończonej konferencji oraz po zatwierdzeniu przyznanej refundacji przez Okręgową Radę. Prawo do niego wygasa z upływem 3 miesięcy od dnia podjęcia uchwały przez Radę Okręgową !
„Regulamin zasad refundacji kosztów uczestnictwa członków WOIPiP w Warszawie w konferencjach, szkoleniach, sympozjach, zjazdach, kongresach”
Regulamin dofinansowania konferencji