DOM Medica Sp. z o.o. (grupa Fresenius Kabi) jest firmą zapewniającą profesjonalną opiekę medyczną w domu pacjenta w zakresie żywienia dojelitowego oraz leczenia respiratorem.
Wszystkie świadczenia zdrowotne udzielane są wyłącznie w ramach umowy
z Narodowym Funduszem Zdrowia.
REGIONALNY KOORDYNATOR DS. MEDYCZNYCH
teren woj. mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Koordynowanie pracy personelu medycznego na podległym terenie;
- udzielanie planowych i interwencyjnych świadczeń zdrowotnych na rzecz pacjentów DOM Medica;
- kontakt z placówkami medycznymi celem nawiązywania współpracy oraz pozyskiwania pacjentów w zakresie wentylacji mechanicznej;
- uczestnictwo w instalacji pacjenta wentylowanego w środowisku domowym oraz na oddziałach szpitalnych, a także szkolenie opiekunów
i personelu medycznego; - przydzielanie członków personelu medycznego do opieki nad pacjentem wentylowanym mechanicznie (w porozumieniu z Regionalnym Kierownikiem ds. Rozwoju);
- organizacja i koordynacja procesu szkolenia wstępnego i okresowego personelu medycznego w zakresie wentylacji mechanicznej (w zakresie organizacji udzielania świadczeń medycznych, prowadzenia dokumentacji medycznej i obsługi sprzętu);
- kontrola i weryfikacja dokumentacji medycznej (we współpracy z Zespołem Audytu), nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji;
- udział w procesie miesięcznego rozliczania kontraktu z NFZ;
- zapewnienie prawidłowości gospodarowania sprzętem medycznym. Zabezpieczenie asortymentu, inwentaryzacja, koordynowanie zamówień (we współpracy z Zespołem Infrastruktury);
- planowe i awaryjne wymiany sprzętu u pacjentów będących pod opieką DOM Medica;
- realizacja celów budżetowych na podległym terenie.
Jakiego doświadczenia i kompetencji oczekujemy?
- Wykształcenie pielęgniarskie z preferowaną ukończoną specjalizacją lub kursem kwalifikacyjnym w dziedzinie: pielęgniarstwo anestezjologiczne
i intensywna opieka, pielęgnowanie pacjenta dorosłego wentylowanego mechanicznie. - doświadczenie w pracy w szpitalu na stanowisku pielęgniarki (2-3 lata);
- mile widziane doświadczenie we współpracy z firmą świadczącą usługi domowego leczenia respiratorem;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- umiejętność budowania relacji biznesowych;
- zorientowanie na rezultat/cel.
Proces rekrutacyjny będzie się składał z dwóch etapów:
I – spotkanie z Regionalnym Kierownikiem ds. Rozwoju i HR
II – spotkanie z Dyrektorem ds. Operacyjnych i Rozwoju
Wyślij swoje CV na