KSZTAŁCENIE
Regulamin refundacji kosztów kształcenia podyplomowego oraz studiów na kierunku
pielęgniarstwa lub położnictwo I0 i II0 ze środków Warszawskiej Okręgowej Izby
Pielęgniarek i Położnych do pobrania.
Aby ubiegać się o refundację kosztów kształcenia należy:
- Złożyć Wniosek o refundacje kosztów kształcenia:
- Kursy / specjalizacje do pobrania,
- Studia – do pobrania
- Wniosek o refundację kosztów kształcenia można przesłać na adres e-mail: merytoryczny@woipip.pl lub wysłać pocztą tradycyjną lub podać przez osoby trzecie.
Uwaga: Wniosek wysyłamy tylko raz! wybraną powyżej ścieżką, a nie np. e-mailem
i jeszcze pocztą tradycyjną lub na dwa adresy e-mail. - Ponadto, w przypadku:
- ukończenia kursów: wniosek składamy w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia.
Do wniosku dołączamy:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu,
- druk polecenia przelewu,
- imienną , oryginalną fakturę, bez numeru NIP!!!
Uwaga: Jeśli osoba wnioskująca otrzyma od Organizatora fakturę na e-maila,
należy ją przekierować („prześlij dalej”) na adres:
merytoryczny@woipip.pl
- zaświadczenie o okresach nieskładkowych (do 31 marca 2025r.)
- zaświadczenie z Ośrodka Kształcenia WOIPiP o braku możliwości odbycia kształcenia w tym Ośrodku WOIPiP, (w przypadku gdy kurs w okresie
ostatnich 2 m-cy nie jest organizowany przez Ośrodek WOIPiP)
Uwaga: Proszę, na adres e-mail: szkolenia @woipip.pl wysłać zapytanie
ws. realizowanego kursu i odpowiedź dołączyć wniosku.
- ukończenie specjalizacji: wniosek składamy w ciągu 3 miesięcy od daty egzaminu
państwowego
Uwaga: W przypadku rozpoczęcia specjalizacji w Ośrodku Kształcenia,
al. Reymonta 8, dofinansowanie zostaje przyznane przed
rozpoczęciem specjalizacji.
- Pozostałe dokumenty, jak w przypadku kursów.
- ukończenia studiów: wniosek składany w ciągu 3 miesięcy od obrony.
Wariant 1: Jeśli we wniosku, w punkcie 4 poświadczymy przez Uczelnię
zaliczenie studiów, to do wniosku należy dołączyć druk polecenia
przelewu. To będzie komplet dokumentów na podstawie, których
dofinansujemy studia.
Wariant 2: Jeśli z jakiś powodów osoba nie może poświadczyć ukończenia
studiów przez uczelnię we wniosku, to należy złożyć n/w
dokumenty:
- zaświadczenie z Uczelni z datą obrony i wniesionej całkowitej opłacie
albo
- fakturę imienną (bez NIP!!!) opłaty za studia lub dowody wpłaty,
- dyplom ukończenia studiów,
- druk polecenia przelewu.
- W każdym rodzaju wniosku należy poświadczyć składki za ostatnie 5 lat lub od chwili wpisania do Rejestru pielęgniarek i położnych. W przypadku zmiany/zmian miejsca/ miejsc pracy, do wniosku należy dołączyć (ksero) składki/ek
z poprzedniego/poprzednich miejsc pracy. - W przypadku, gdy osoba wnioskująca, składki odprowadza sama, to we wniosku
w miejscu poświadczenia, należy zrobić odręczną adnotację Składki odprowadzam sam/a. Jest to informacja dla osoby sprawdzającej wniosek, że ma pobrać zaświadczenie
o składkach z Działu Księgowości.
W przypadku gdy np. składki odprowadza/ł zakład w części, a potem osoba wnioskująca to należy je poświadczyć przez pracodawcę i dopisać odręcznie, że składki odprowadzam/odprowadzałam sam/a w okresie od…..do..…
- Na końcu wniosku data i podpis osoby wnioskującej.
- Wniosek należy wypełnić czytelnie, tylko i wyłącznie przez osobę wnioskującą.
Zwrot przyznanych środków:
- na konto – polecenie przelewu do pobrania,
Uwaga dokument należy podpisać w dwóch miejscach!!! - gotówką – osobiście lub na podstawie upoważnienia do pobrania.
Wszelkie pytania dotyczące refundacji należy kierować do Działu Merytorycznego:
Osobiście pokój numer 5
lub
tel. 22 230 68 75, 76, 539-981-362,
lub
na adres e-mail: merytoryczny@woipip.pl
Pobierz pełen Regulamin
Wniosek o refundację kształcenia ( kursy )
Wniosek o refundację kształcenia ( studia )
Do wniosku należy dołączyć :
Druk przelewu na konto z tytułu refundacji







