KSZTAŁCENIE

Regulamin refundacji kosztów kształcenia podyplomowego oraz studiów na kierunku
pielęgniarstwa lub położnictwo I0 i II0  ze środków Warszawskiej Okręgowej Izby
Pielęgniarek i Położnych
do pobrania.

Aby ubiegać się o refundację kosztów kształcenia należy:

  1. Złożyć Wniosek o refundacje kosztów kształcenia:
  1. Wniosek o refundację kosztów kształcenia można przesłać na adres e-mail: merytoryczny@woipip.pl lub wysłać pocztą tradycyjną lub podać przez osoby trzecie.
    Uwaga: Wniosek wysyłamy tylko raz! wybraną powyżej ścieżką,  a nie np. e-mailem
    i jeszcze pocztą tradycyjną lub na dwa adresy e-mail.
  2. Ponadto, w przypadku:
  3. ukończenia kursów: wniosek składamy w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia.
    Do wniosku dołączamy:
  • zaświadczenie o ukończeniu kursu,
  • druk polecenia przelewu,
  • imienną , oryginalną fakturę, bez numeru NIP!!!

Uwaga: Jeśli osoba wnioskująca otrzyma od Organizatora fakturę na e-maila,
należy ją przekierować („prześlij dalej”) na adres:
merytoryczny@woipip.pl

  • zaświadczenie o okresach nieskładkowych (do 31 marca 2025r.)
  • zaświadczenie z Ośrodka Kształcenia WOIPiP o braku możliwości odbycia kształcenia w tym Ośrodku WOIPiP, (w przypadku gdy kurs w okresie
    ostatnich 2 m-cy nie jest organizowany przez Ośrodek WOIPiP)

                              Uwaga: Proszę, na adres e-mail: szkolenia @woipip.pl wysłać zapytanie
ws. realizowanego kursu i odpowiedź dołączyć wniosku.

  1. ukończenie specjalizacji: wniosek składamy w ciągu 3 miesięcy od daty egzaminu
    państwowego

Uwaga: W przypadku rozpoczęcia specjalizacji w Ośrodku Kształcenia,
al. Reymonta 8, dofinansowanie zostaje przyznane przed
rozpoczęciem specjalizacji.

  • Pozostałe dokumenty, jak w przypadku kursów.
  1. ukończenia studiów: wniosek składany w ciągu 3 miesięcy od obrony.

                Wariant 1: Jeśli we wniosku, w punkcie 4 poświadczymy przez Uczelnię
zaliczenie studiów, to do wniosku należy dołączyć druk polecenia
przelewu. To będzie komplet dokumentów na podstawie, których
dofinansujemy studia.

Wariant 2: Jeśli z jakiś powodów osoba nie może poświadczyć ukończenia
studiów przez uczelnię we wniosku, to należy złożyć n/w
               dokumenty:

  • zaświadczenie z Uczelni z datą obrony i wniesionej całkowitej opłacie

albo

  • fakturę imienną (bez NIP!!!) opłaty za studia lub dowody wpłaty,
  • dyplom ukończenia studiów,
  • druk polecenia przelewu.
  1. W każdym rodzaju wniosku należy poświadczyć składki za ostatnie 5 lat lub od chwili wpisania do Rejestru pielęgniarek i położnych. W przypadku zmiany/zmian miejsca/ miejsc pracy, do wniosku należy dołączyć (ksero) składki/ek
    z poprzedniego/poprzednich miejsc pracy.
  2. W przypadku, gdy osoba wnioskująca, składki odprowadza sama, to we wniosku
    w miejscu poświadczenia, należy zrobić odręczną adnotację Składki odprowadzam sam/a. Jest to informacja dla osoby sprawdzającej wniosek, że ma pobrać zaświadczenie
    o składkach z Działu Księgowości.

W przypadku gdy np. składki odprowadza/ł zakład w części, a potem osoba wnioskująca to należy je poświadczyć przez pracodawcę i dopisać odręcznie, że składki odprowadzam/odprowadzałam  sam/a w okresie od…..do..…

  1. Na końcu wniosku data i podpis osoby wnioskującej.
  2. Wniosek należy wypełnić czytelnie, tylko i wyłącznie przez osobę wnioskującą.

Zwrot przyznanych środków:

  • na konto – polecenie przelewu do pobrania,
    Uwaga dokument należy podpisać w dwóch miejscach!!!
  • gotówką – osobiście lub na podstawie upoważnienia do pobrania.

 

 

Wszelkie pytania dotyczące refundacji należy kierować do Działu Merytorycznego:

 

Osobiście pokój numer 5

lub

tel. 22 230 68 75, 76,  539-981-362,
lub

na adres e-mail: merytoryczny@woipip.pl

 

Pobierz pełen Regulamin

Wniosek o refundację kształcenia ( kursy )

Wniosek o refundację kształcenia ( studia )

Do wniosku należy dołączyć :
Druk przelewu na konto z tytułu refundacji