KONFERENCJE
Regulamin zasad refundacji kosztów uczestnictwa członków WOIPiP w Warszawie w konferencjach, szkoleniach, sympozjach, zjazdach, kongresach do pobrania.
Aby ubiegać się o refundację do Konferencji należy:
I ETAP
- Złożyć Wniosek o dofinansowanie konferencji do pobrania.
Uwaga!: Na tym etapie NIE składamy dokumentów rozliczających Konferencję.
- Wniosek o refundację konferencji można przesłać na adres e-mail: merytoryczny@woipip.pl lub wysłać pocztą tradycyjną lub podać przez osoby trzecie,
NIE wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem konferencji i NIE później
niż 1 miesiąc po zakończeniu konferencji.
Uwaga: Wniosek wysyłamy tylko raz! wybraną powyżej ścieżką, a nie np. e-mailem i jeszcze pocztą tradycyjną.
- We wniosku należy poświadczyć składki za ostatnie 5 lat lub od chwili wpisania do Rejestru pielęgniarek i położnych. W przypadku zmiany/zmian miejsca/ miejsc pracy, do wniosku należy dołączyć (ksero) składki/ek z poprzedniego/poprzednich miejsc pracy.
- W przypadku, gdy osoba wnioskująca, składki odprowadza sama, to we wniosku w miejscu poświadczenia, należy zrobić odręczną adnotację Składki odprowadzam sam/a. Jest to informacja dla osoby sprawdzającej wniosek, że ma pobrać zaświadczenie o składkach z Działu Księgowości .
W przypadku gdy np. składki odprowadza/ł zakład w części, a potem osoba wnioskująca to należy je poświadczyć przez pracodawcę i dopisać odręcznie, że składki odprowadzam/odprowadzałam sam/a w okresie od…..do..…
- Na końcu wniosku data i podpis osoby wnioskującej.
- Wniosek należy wypełnić czytelnie, tylko i wyłącznie przez osobę wnioskującą.
II ETAP
ROZLICZENIA KOSZTÓW udziału w konferencji następuje PO JEJ ZAKOŃCZENIU !!! oraz po zatwierdzeniu przyznanej refundacji przez Okręgową Radę.
W tym celu należy:
– dostarczyć osobiście do Działu Księgowości, (pokój nr 3), komplet dokumentów, wskazanych poniżej,
lub
– przesłać je na adres e-mail: ksiegowosc@woipip.pl lub Pocztą Polską.
WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych do rozliczenia:
- Rozliczenie konferencji – dokument obowiązkowy do pobrania z potwierdzeniem przez Organizatora uczestnictwa w konferencji. W przypadku braku potwierdzenia przez Organizatora uczestnictwa w konferencji, OBOWIĄZKOWO! do rozliczenia należy dołączyć ksero Certyfikatu.
Uwaga: Dokument rozliczeniowy MUSI!!! być wypełniony i podpisany przez osobę wnioskującą.
- Imienne faktury VAT – oryginały za uczestnictwo, usługę gastronomiczną
i zakwaterowanie BEZ numeru NIP!!!
Uwaga: Jeśli osoba wnioskująca otrzyma od Organizatora fakturę na e-maila,
należy ją przekierować („prześlij dalej”) na adres: ksiegowosc@woipip.pl
Uwaga!: Faktura nie może być wystawiona na działalność gospodarczą lub inny podmiot, taka faktura nie będzie podlegała rozliczeniu.
- Dowody opłat za przejazd:
– komunikacją miejską – oryginały: bilety kolejowe, samolotowe, autokarowe
w przypadku otrzymania ich na e-maila, należy je przekierować („prześlij dalej”)na adres
e-mail: ksiegowosc@woipip.pl
Uwaga: w przypadku przejazdów środkami komunikacji miejskiej – przysługuje ryczałt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
Uwaga!: przejazd taksówkami oraz opłaty za parking NIE podlegają rozliczeniu.
– samochodem:
- wypełniony druk ewidencji przebiegu pojazdu do pobrania (dotyczy
właściciela pojazdu),
lub
- w przypadku użyczenia pojazdu, np. przez współmałżonka (dotyczy również
pojazdów w leasingu), – upoważnienie, do pobrania,
lub
- w przypadku korzystania przez uczestnika w konferencji z pojazdu w leasingu
– oświadczenie do pobrania.
Uwaga: we wszystkich trzech przypadkach wymagana jest kserokopia dowodu rejestracyjnego
- Zwrot środków:
- na konto – polecenie przelewu do pobrania,
Uwaga dokument należy podpisać w dwóch miejscach!!! - gotówką – osobiście lub na podstawie upoważnienia do pobrania.
Prawo do rozliczenia kosztów uczestnictwa w konferencji wygasa z upływem 3 miesięcy od dnia podjęcia uchwały przez Okręgową Radę!
Wszelkie pytania dotyczące rozliczenia należy kierować do Działu Księgowości:
Osobiście pokój numer 3
lub
tel. 22 230 68 80
lub
na adres e-mail: ksiegowosc@woipip.pl







