KONFERENCJE

Regulamin zasad refundacji kosztów uczestnictwa członków  WOIPiP  w Warszawie w konferencjach, szkoleniach, sympozjach, zjazdach, kongresach do pobrania.

Aby ubiegać się o refundację do Konferencji należy:

I  ETAP

  1. Złożyć Wniosek o dofinansowanie konferencji do pobrania.

Uwaga!: Na tym etapie NIE składamy dokumentów rozliczających Konferencję.

  1. Wniosek o refundację konferencji można przesłać na adres e-mail: merytoryczny@woipip.pl lub wysłać pocztą tradycyjną lub podać przez osoby trzecie,
    NIE wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem konferencji i NIE później
    niż 1 miesiąc po zakończeniu konferencji.

Uwaga: Wniosek wysyłamy tylko raz! wybraną powyżej ścieżką,  a nie np. e-mailem  i jeszcze pocztą tradycyjną.

  1. We wniosku należy poświadczyć składki za ostatnie 5 lat lub od chwili wpisania do Rejestru pielęgniarek i położnych. W przypadku zmiany/zmian miejsca/ miejsc pracy, do wniosku należy dołączyć (ksero) składki/ek z poprzedniego/poprzednich miejsc pracy.
  2. W przypadku, gdy osoba wnioskująca, składki odprowadza sama, to we wniosku w miejscu poświadczenia, należy zrobić odręczną adnotację Składki odprowadzam sam/a. Jest to informacja dla osoby sprawdzającej wniosek, że ma pobrać zaświadczenie o składkach z Działu Księgowości .

W przypadku gdy np. składki odprowadza/ł zakład w części, a potem osoba wnioskująca to należy je poświadczyć przez pracodawcę i dopisać odręcznie, że składki odprowadzam/odprowadzałam  sam/a w okresie od…..do..…

 

  1. Na końcu wniosku data i podpis osoby wnioskującej.
  2. Wniosek należy wypełnić czytelnie, tylko i wyłącznie przez osobę wnioskującą.

II ETAP

ROZLICZENIA KOSZTÓW udziału w konferencji następuje PO JEJ ZAKOŃCZENIU !!! oraz po zatwierdzeniu przyznanej refundacji przez Okręgową Radę.

W tym celu należy:

– dostarczyć osobiście do Działu Księgowości, (pokój nr 3),  komplet dokumentów, wskazanych poniżej,

lub

 – przesłać je na adres e-mail: ksiegowosc@woipip.pl lub Pocztą Polską.

WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych do rozliczenia:

  1. Rozliczenie konferencji – dokument obowiązkowy do pobrania z potwierdzeniem przez Organizatora uczestnictwa w konferencji. W przypadku braku potwierdzenia przez Organizatora uczestnictwa w konferencji, OBOWIĄZKOWO! do rozliczenia należy dołączyć ksero Certyfikatu.

Uwaga: Dokument rozliczeniowy MUSI!!! być wypełniony i podpisany przez osobę wnioskującą.

  1. Imienne faktury VAT oryginały za uczestnictwo, usługę gastronomiczną
    i zakwaterowanie BEZ numeru NIP!!!
    Uwaga:
    Jeśli osoba wnioskująca otrzyma od Organizatora fakturę na e-maila,
    należy ją przekierować („prześlij dalej”) na adres: ksiegowosc@woipip.pl

Uwaga!: Faktura nie może być wystawiona na działalność gospodarczą lub inny podmiot, taka faktura nie będzie podlegała rozliczeniu.

  1. Dowody opłat za przejazd:

komunikacją miejską oryginały: bilety kolejowe, samolotowe, autokarowe
      w przypadku otrzymania ich na e-maila, należy je przekierować („prześlij dalej”)na adres
e-mail: ksiegowosc@woipip.pl
 Uwaga: w przypadku przejazdów środkami komunikacji miejskiej – przysługuje ryczałt,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej,

Uwaga!: przejazd taksówkami oraz opłaty za parking  NIE podlegają rozliczeniu.

– samochodem:

  • wypełniony druk ewidencji przebiegu pojazdu do pobrania (dotyczy
                właściciela  pojazdu),

lub

  • w przypadku użyczenia pojazdu, np. przez współmałżonka (dotyczy również
    pojazdów w leasingu),  – upoważnienie, do pobrania,

lub

  • w przypadku korzystania przez uczestnika w konferencji z pojazdu w leasingu
    –  oświadczenie do pobrania.

Uwaga: we wszystkich trzech przypadkach wymagana jest kserokopia dowodu rejestracyjnego

  1. Zwrot środków:
  • na konto – polecenie przelewu do pobrania,
    Uwaga dokument należy podpisać w dwóch miejscach!!!
  • gotówką – osobiście lub na podstawie upoważnienia do pobrania.

Prawo do rozliczenia kosztów uczestnictwa w konferencji wygasa z upływem 3 miesięcy od dnia podjęcia uchwały przez Okręgową Radę!

 

Wszelkie pytania dotyczące rozliczenia należy kierować do Działu Księgowości:

 

Osobiście pokój numer 3

lub

tel.   22 230 68 80

lub

na adres e-mail: ksiegowosc@woipip.pl