Jeśli chcecie Państwo dokonać aktualizacji danych praktyki już wpisanej do RPWDL zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami.

Aktualizacji należy dokonać jeśli np. następuje zmiana danych osobowych lub teleadresowych   wnioskodawcy, zmiana rodzaju praktyki, zmiana bądź dodanie kolejnego podmiotu leczniczego.

W takich sytuacjach składamy:

1. Wniosek  i odpowiedni załącznik w zależności od rodzaju wykonywanej praktyki.

Wniosek o wpis
Pobierz pdf

Załącznik do wniosku o wpis -nr I – dotyczy zamiaru wykonywania praktyki w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego w ramach umowy kontraktowej
Pobierz plik

Załącznik do wniosku o wpis – nr II  dotyczy zamiaru wykonywania praktyki wyłącznie w miejscu wezwania czyli tzw. świadczenia w domu pacjenta
Pobierz plik

Załącznik do wniosku o wpis – nr III dotyczy zamiaru wykonywania praktyki w gabinecie czyli otwarcia własnego gabinetu
Pobierz pdf

2.dokument potwierdzający zaistniałą zmianę (w miarę takiej potrzeby)

3. potwierdzenie wniesienia opłaty za aktualizację wpisu  – 33zł

Jeśli po dokonaniu procedury aktualizacji, zmianie ulegnie treść wystawionego poprzednio zaświadczenia o wpisie, wyślemy go Państwu ponownie na podany we wniosku  adres e-mail.

Wypełniony wniosek należy złożyć osobiście, wysłać drogą pocztową bądź e-mailem.

Wnioski można także pobrać i wypełnić na miejscu:

Biuro PWZ
tel. 22 826 97 93
pwz@woipip.pl 

Pn-Śr 8.30-15.30
Czw 8.30-16.30
Pt – nieczynne